طراحی سایت در رشت

پدیدار مارکتینگ ارایه دهنده خدمات طراحی سایت در رشت

امروزه با توجه به پیشرفت اینترنت و ورود به دنیای دیجیتال ، آنلاین شدن کسب و کار ها میتواند موجب رونق آن شده و مشتریانی از سراسر کشور و حتی دنیا جدب نمایید. اگر شما در شهر رشت کسب و کاری دارید و به دنبال طراحی سایت در رشت هستید، پدیدار مارکتینگ با سابقه بیش از ده سال در زمینه طراحی سایت میتواند شما را در این امر یاری نماید.

اهمیت طراحی سایت در رشت

رشت یکی از پر جمعیت ترین شهر های شمالی کشور میباشد که با توجه به رقابت تنگاتنگ کسب و کار های مختلف ، داشتن یک وبسایت میتواند نردبانی برای ارتقا موقعیت شما باشد . یک وبسایت حرفه ای میتواند به شما کمک کند تا مخاطبین بیشتر چذب نمایید و خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود ارایه دهید و اعتماد آنها را جلب نمایید.

چرا پدیدار مارکتتینگ؟

شرکت پدیدار مارکتینگ با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی سایت در رشت ، یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه در شهر رشت میباشد. تیم مجرب و متخصص پدیدارمارکتینگ با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا ، وب سایت شما را با بهترین کفیت و ظاهر بصری عالی و بهینه شده برای موتور های جستحو طراحی مینماید.

جهت مشاورده در زمینه طراحی سایت در رشت میتوانید با در ارتباط باشید : 09113473747

انواع خدمات طراحی سایت در رشت

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از سی ام اس های محبوب دنیا میباشد. استفاده از این سی ام اس موجب تسریع فرآیند طراحی سایت شده و با توجه به ساده بودن پنل کاربری آن به راحتی میتوانید وبسایت خود را مدیریت نمایید . از وردپرس میتوان برای طراحی انواع وبسایت های فروشگاهی ، شرکنی ، شخصی و … استفاده نمود.

از دیگر مزای وردپرس میتوان به انعطاف پدیری آن اشاره نمود . افرونه های زیادی برای وردپرس در دسترس هستند که به راحتی با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن میتوانید امکنات جدیدی را به وبسایت خود اضافه نمایید.

پدیدار مارکتینگ ارایه دهنده خدمات طراحی سایت در رشت با بیش از 10 سال سابقه

طراحی سایت سفارشی :

درضورتی که نیاز به طراحی سایت در رشت به صورت سفارشی داشته باشید، پدیدار مارکتینگ میتواند شما را در این زمینه یاری نماید. کارشناسان ما در پدیدار مارکتینگ ابتدا در جلسه مشاوره، نیاز سنجی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به نیاز های شما طراحی سایت را شروع میکنند و به صورت مرحله به مرحله با شما در ارتباط خواهند بود

سئو

سئو یکی از موارد مهم در طراحی سایت میباشد . برای اینکه سایت شما در میان ملیون های وبسایت رتبه بالاتری داشته باشد نیازمند این است تا برای موتور های جستجو بهینه سازی شود. سئو به مجموعه کارها و اصولی گفته میشود که موجب افزایش رنبه سایت شما در نتایج موتور های جستجو همچون گوگل میشود .سئو به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبین شما با جستجو کلمه کلیدی مورد نظر خود با وبسایت شما آشنا شده و به آن مراجعه نمایند.

سئو درست موجب میشود تا سایت شما در رتبه های بالاتری در نتایج گوگل قرار گرفته و موجب افزایش ترافیک وبسایت شما میگردد که این امر  فروش شما را چندین برابر خواهد کرد. همچنین با سئو کردن سایت با استفاده از کلمات کلیدی پر بازدید میتوانید مشتریان هرف خود را مشخص کنید تا فقط افرادی که نیاز به محصولات و یا خدمات شما دارند شما را پیدا کرده و با شما در ارتباط باشند.

پدیدار مارکتینگ ارایه دهنده خدمات طراحی سایت در رشت با بیش از 10 سال سابقه

اگر به دنبال طراحی سایت در رشت هستید و میخواهید با آنلاین کردن کسب و کار خود موجب ارتقا آن شوید تیم ما آماده ارایه خدمات با بهترین کیفت ، سریع ترین زمان ممکن و در اسرع وقت به شما عزیزان میباشد.

جهت مشاوره و سفارش انواع وبسایت میتوانید با ما در ارتباط باشید : 09113473747

5/5 - (1 امتیاز)
پیمایش به بالا